Merit Food: naturalnie pyszne przysmaki!

Kardamon od dawna był wielbicielem rybnych przysmaków. Jego ulubionym była niewielka suszona rybka zawinięta w kawałek kurczaka. Przez długi czas szukałam jakiegoś dobrego zamiennika, który mógłby pełnić rolę nie tylko przekąski, ale i ciasteczek do tresury. Z pomocą przyszła nam firma NaszeZoo.pl, która w ramach Akcji Testowania Produktów wysłała nam dwa opakowania przysmaków firmy Merit Food: 80% świeżej ryby i 80% świeżego drobiu.



Smakołyki już na pierwszy rzut oka prezentowały się bardzo dobrze. Były zapakowane w niewielkie, 100 gramowe torebeczki z zamknięciem strunowym, dzięki któremu ciasteczka nie wysychają, a po mieszkaniu nie unosi się ich zapach.

Ponieważ wiedziałam, że Kardamon z wielką chęcią rzuci się na rybne smakołyki, na początku otworzyłam torebkę 80% świeżego drobiu. Moim oczom ukazały się niewielkie brązowe kosteczki o niedrażniącym ludzki nos zapachu. Kardamon od razu zainteresował się zawartością opakowania, wsadzając do środka nos. Mimo jego naturalnego "delikatnego podniebienia" i usposobienia francuskiego pieska, zjadł podaną mu kosteczkę natychmiast i ze smakiem oblizał się czekając na więcej.



Później przyszła kolej na 80% świeżej ryby. Tutaj Kardamon dostał obłędu. Kiedy tylko dałam mu do powąchania jedną z niewielkich brązowych rybek, zaczął wykonywać wszystkie znane mu komendy, żeby tylko móc zjeść smakołyk. Na koniec wysypałam po jednym ciasteczku z każdego rodzaju na obie dłonie i podstawiłam je Kardamonowi pod nos. Od razu wybrał rybkę.

Skład obu przysmaków jest naprawdę godny podziwu. Oba rodzaje są całkowicie bezzbożowe i lekkostrawne. W mięsnej wersji znajdziemy: 80% świeżo przygotowanego drobiu (34% kurczaka, 30% kaczki, 16% indyka), biały ryż, sos z kurczaka, a w rybnej: 80% świeżo przygotowanej i delikatnie gotowanej na parze ryby (48% łososia, 24% pstrąga, 8% białej ryby), ziemniaki, bataty. (Po dokładny skład analityczny zapraszam tu i tu)


Przysmaki Merit Food mają naprawdę wiele zalet: atrakcyjny smak i zapach, świetny skład, niewielki rozmiar, wydajność opakowania i stosunkowo niska cena. Odkąd mam je w domu, nie udało mi się znaleźć żadnej wady tych produktów. No, może istnieje jedna. Odkąd Kardamon nauczył się szczekać na komendę będąc nagradzany rybnymi ciasteczkami, teraz bez ustanku chodzi za mną wydając z siebie odgłosy licząc na kolejne.

Related Posts

zoo 7703531240910341120

Prześlij komentarz

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *